قوانین و مقررات عمومی نمایشگاه تهران

همه ما درباره نمایشگاه‌ها و مزیت‌های آن می‌دانیم، اما چقدر درباره قوانین و مقررات نمایشگاه‌ها می‌دانید؟

یکی از مهم‌ترین سؤالی که قبل از شرکت در نمایشگاه تهران باید بپرسید این است که نمایشگاه پیش روی من چه قوانینی دارد؟ اگر می‌خواهید درباره قوانین و مقررات عمومی نمایشگاه‌ها بدانید، مقاله درستی را برای مطالعه انتخاب کردید. پس با ما همراه باشید.

قبل از گفتن قوانین و مقررات، اول نیاز است درباره مفاهیم کلی نمایشگاه بدانید تا راحت‌تر بتوانید قوانین را درک کنید.

آیا با انواع نمایشگاه‌ها آشنا هستید؟

نمایشگاه‌ها باتوجه‌به ویژگی‌هایی که دارند دسته‌بندی می‌شوند که عبارت‌اند از:

فضای نمایشگاه: فضای نمایشگاه به دو دسته سرباز و سربسته تقسیم می‌شوند. هنگامی که در نمایشگاهی شرکت می‌کنید، متوجه این موضوع شدید که بعضی غرفه‌های نمایشگاه‌ها در سالن‌های مختلف حضور دارند و بعضی غرفه‌ها در فضای باز ساخته شده اند.

جغرافیایی: وقتی نمایشگاهی در یک کشور برگزار می‌شود و فقط خدمات و محصولات داخلی آن کشور اجازه رونمایی داشته باشند، به آن نمایشگاه داخلی می‌گویند.

اگر نمایشگاهی که برگزار می‌شود، همه کشورها حق حضور و به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات خود را داشته باشند، به آن نمایشگاه بین‌المللی می‌گویند.

بیشتر نمایشگاه‌های تهران، نمایشگاه‌های بین‌المللی است.

نوع محصولات و خدمات: به دو گروه کلی نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی تقسیم می‌شوند.

  • نمایشگاه تخصصی: در این رویدادها، مخصوص یک گروه خاص از محصولات و خدمات برگزار می‌شود. به‌عنوان‌مثال نمایشگاه کتاب تهران، مخصوص به نمایش گذاشتن کتاب است.
  • نمایشگاه عمومی: در این رویدادها، محدودیتی در دسته‌بندی خاصی از محصولات و خدمات نیست و به‌صورت معمول دو یا چند دسته کالا می‌توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدت نمایشگاه: نمایشگاه‌ها می‌تواند دائمی و موقت باشد. همان‌طور که از اسم آن پیداست، نمایشگاه‌های موقتی در به مدت‌زمان محدودی مانند 5 روز برگزار می‌شوند، که بیشتر نمایشگاه‌های تهران از این دسته هستند.

نمایشگاه‌های دائمی، تمام مدت سال و در روز و ساعات مشخص برگزار می‌شوند.

غرفه نمایشگاه، کلیدی‌ترین جزء نمایشگاه

غرفه نمایشگاهی، فضایی است که در نمایشگاه در اختیار شما قرارمی گیرد تا به‌وسیله آن بتوانید خدمات و محصولات خود را به نمایش بگذارید. در واقع غرفه نمایشگاه، نماینده برند و کسب‌وکار شما در نمایشگاه است.

به همین دلیل بسیار مهم است که کار طراحی و ساخت غرفه‌تان را یک شرکت غرفه‌سازی متخصص و باتجربه انجام دهد.

می‌توانید برای اطلاع از قیمت غرفه‌سازی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید، تا راهنمایی‌های لازم را کارشناسان ما برای شما انجام دهند.

بالاخره، برای غرفه‌سازی و شرکت در نمایشگاه چه قوانینی باید رعایت شود؟

حالا که با مفاهیم کلی نمایشگاه آشنا شدید، نوبت به آشنایی با قوانین و مقررات آن می‌رسد. هنگامی که می‌خواهید در نمایشگاهی شرکت کنید، باید از قوانین حضور در نمایشگاه و قوانین غرفه‌سازی در نمایشگاه پیروی کنید.

در صورت رعایت‌نکردن هر یک از قوانین و مقررات نمایشگاه، جریمه می‌شوید.

با هر بودجه‌ای می‌توان در نمایشگاه‌ها شرکت کرد!

شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی نقطه عطفی در حوزه کاری شما است. شما می‌توانید با شرکت در نمایشگاه کسب‌وکار خود را بازاریابی کنید و با مشتریان جدید آشنا شوید و خود را به درجه بالاتری در پیشرفت برسانید. بااین‌حال، شرکت‌های کوچک و تازه‌تأسیس به علت هزینه‌های بالای ساخت غرفه،  به دنبال غرفه‌سازی با بودجه کم هستند.

اغلب شرکت‌های کوچک و یا تازه‌کار، بودجه‌بندی محدودی دارند و به همین دلیل غرفه نمایشگاهی کوچک دارند و احساس می‌کنند به این دلیل نمی‌توانند غرفه نمایشگاهی خارق العاده ای داشته باشند، اما با یک سری ایده‌ها می‌توان غرفه نمایشگاهی دلخواه شما را با بودجه‌بندی کم و محدودی ساخت.

شرکت پیشروپیشگام، از شرکت‌های مطرح در زمینه غرفه‌سازی ارزان است. شما می‌توانید بهترین کیفیت را با ارزان‌ترین قیمت در بازار داشته باشید.

در این مقاله، 8 ایده جذاب برای غرفه نمایشگاهی کوچک شما با بودجه محدود گفته می شود. از استفاده از طراحی بهینه تا انتخاب مواد مناسب، ما درباره ی اینکه هر کسب‌وکار فارغ از متراژ غرفه نمایشگاه چگونه می‌تواند در نمایشگاه بعدی خود تاثیر بزرگی داشته باشد، صحبت خواهیم کرد.

با این نکات و ایده‌ها، کسب‌وکار شما با هر بودجه‌ای می‌تواند بدرخشد!

  • استفاده از استند و پاپ‌آپ‌های جذاب
  • QR کد، روشی نوین و کم‌هزینه برای بازاریابی
  • نورپردازی ویژه و خاص
  • سوشیال مدیا را دست‌کم نگیرید!
  • اجاره به‌جای خرید
  • غرفه مشترک، دو سر برد
  • هدایای تبلیغاتی
  • تیم نمایشگاهی شما

در نمایشگاه غرفه سازی کنم؟

با حضور در نمایشگاه‌ها، نه تنها به شما این امکان را داده می‌شود که بازار را مطالعه و رصد کنید، بلکه باعث می‌شود برند خود را به یک سطح جدید از شناخت برسانید و ارتباطات مؤثری با مخاطبان خود برقرار کنید. این یک فرصت بی‌قیاس برای توسعه کسب و کار شماست.

اگر تا‌کنون شک داشته‌اید که شرکت در نمایشگاه‌های مختلف برای شما و کسب و کارتان مفید است یا خیر می‌توانید با مطالعه مقاله" مزایای شگفت انگیز حضور در نمایشگاه ها، فرصتی طلایی برای کسب و کارها" در سایت ما جواب خود را بگیرید.

غرفه نمایشگاهی به عنوان یک وسیله استراتژیک برای تبلیغات شما نقش بازی می‌کند در نتیجه غرفه سازی در نمایشگاه ها، یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که کسب و کارها باید قبل از حضور در نمایشگاه انجام دهند. غرفه نمایشگاهی، اولین چیزی است که بازدیدکنندگان با آن مواجه می‌شوند. بنابراین، طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی، اهمیت زیادی دارد.

غرفه نمایشگاهی، می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا اهداف زیر را محقق کنند:

تقویت برند

غرفه نمایشگاهی، فرصتی عالی برای کسب و کارها است تا برند خود را به مخاطبان هدف معرفی کنند. غرفه نمایشگاهی باید به گونه‌ای طراحی شود که معرف هویت برند شرکت باشد. استفاده از عناصر برند شرکت مانند رنگ، لوگوی و شعار شرکت در طراحی غرفه، اهمیت زیادی دارد.

افزایش آگاهی از برند

غرفه نمایشگاهی، می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا آگاهی از برند خود را در بین مخاطبان هدف افزایش دهند. بازدیدکنندگان نمایشگاه، معمولاً افراد متخصص و صاحبان کسب و کار هستند. بنابراین، غرفه نمایشگاهی، فرصتی عالی برای کسب و کارها است تا با این افراد ارتباط برقرار کنند و برند خود را به آنها معرفی کنند.

جذب مشتریان جدید

غرفه نمایشگاهی، می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا مشتریان جدیدی جذب کنند. غرفه نمایشگاهی باید به گونه‌ای طراحی شود که توجه بازدیدکنندگان را جلب کند و آنها را ترغیب کند تا از غرفه بازدید کنند. ارائه محصولات و خدمات نمونه، برگزاری مسابقات و قرعه کشی و ارائه تخفیفات ویژه، می‌تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند.

بهترین روش تبلیغات نمایشگاه چیست؟

یکی از مزایای شرکت در نمایشگاه‌ها دیده‌شدن و معرفی خود به دیگران است. بهترین و مؤثرترین روش برای این کار استفاده از تبلیغات نمایشگاهی هوشمند و درست است.  

با تبلیغات درست، می‌توانید برند خود را دیگران معرفی کنید و بازدیدکنندگان بیشتری به غرفه خود جذب کنید. تبلیغات در نمایشگاه‌ها، کاری تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت دارد تا به بهترین شکل انجام گیرد. به همین دلیل تحقیق درباره نمایشگاه مدنظر و جامعه هدف خود پیش از شروع نمایشگاه و تبلیغات واجب است.

پیشرو پیشگام به‌عنوان شرکت غرفه‌سازی که سالیان سال است در زمینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی فعالیت دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا با کمترین قیمت بازار، بهترین غرفه نمایشگاهی خود را داشته باشید.

تبلیغات شامل گروه‌های مختلفی مانند تبلیغات آنلاین، آفلاین، مستقیم و... است که در ادامه به هرکدام از این موارد به تفضیل می‌پردازیم.

در دنیای تکنولوژی امروز از تبلیغات آنلاین استفاده کنید.

تبلیغات آنلاین، یکی از مؤثرترین راهکارهای تبلیغاتی نمایشگاهی است. با این تبلیغات، می‌توانید پیام خود را به جمعیت زیادی از مخاطبان هدف در سراسر جهان برسانید.

از هدایا نمایشگاهی غافل نشوید!

یکی از بهترین روش برای جلب‌توجه بازدیدکنندگان در نمایشگاه‌ها، هدایای تبلیغاتی است. با استفاده از این هدایا مانند خودکار، تیشرت، ماگ، جاسوئیچی، فلش مموری و... که نام برند یا شعار شما بر روی آن چاپ شده است می‌توانید به‌راحتی محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید.

کیفیت ساخت، تضمین موفقیت شما در نمایشگاه

 

ساخت غرفه نمایشگاهی، از طراحی غرفه نمایشگاهی مهم‌تر است. اگر شما طراحی خوبی داشته باشید، اما کیفیت ساخت خوب نباشد، نمی‌توانید توجه بازدیدکنندگان را در نمایشگاه به خود جلب کنید و در نتیجه برای رسیدن به اهداف نمایشگاهی خود شکست می‌خورید.

کیفیت ساخت یک غرفه نمایشگاهی به معنای این است که غرفه از مواد و مصالح باکیفیت ساخته شده باشد و طراحی و اجرای آن به طور حرفه‌ای انجام شده باشد.  یک غرفه نمایشگاهی باکیفیت باید در برابر شرایط مختلف آب‌وهوایی مقاوم و بادوام باشد و همچنین در اثر رفت‌وآمد بازدیدکنندگان آسیب نبیند.

  • اخذ مجوز غرفه سازی: اولین اقدام شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه است. این مجوز، توسط برگزارکننده نمایشگاه صادر می‌شود و برای شرکت‌ها، ضروری است. اخد مجوز غرفه‌سازی، به‌ویژه در نمایشگاه‌های بزرگ و بین‌المللی ضروری است.

برای اخذ مجوز غرفه‌سازی، شرکت‌ها باید مبلغی به عنوان تضمین به برگزارکننده پرداخت کنند. این تصمین به منظور جبران خسارت‌های احتمالی ناشی از ساخت و نصب غرفه است.

پس از اخذ مجوز، می‌توان ساخت غرفه را آغاز کرد.

  • کف ریزی غرفه: کف ریزی در غرفه نمایشگاهی باید با توجه به نیاز‌ها و اهداف شرکت انجام شود. در این مرحله، کف غرفه باید آماده شود تا بتواند وزن محصولات و تجهیزات غرفه را تحمل کند و همچنین، ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد. در ادامه درباره عملیات کف ریزی غرفه نمایشگاه می‌پردازیم:

کف ریزی، هم سطح کف را صاف و یکنواخت می‌کند و هم پایه‌ای برای قرار دادن پارکت یا موکت را فراهم می‌کند. نوع کف ریزی معمولا مهم نیست و شرکت‌های غرفه سازی باتوجه به بودجه بندی شرکت اقدام به کف ریزی می‌کنند تا در نهایت، کف ریزی با کمترین هزینه برای شرکت انجام شود.

  • ساخت و ساز غرفه: پس از درست کردن کف و پوشش آن، مرحله ی اجرای غرفه یا همان نجاری غرفه شروع می‌شود. تیم نجار با توجه به نقشه و طرحی که دارند، شروع به ساخت غرفه نمایشگاهی می‌کنند. ساخت و ساز غرفه نمایشگاهی شامل دیوار چینی، میزهای پیشخوان، باکس‌های هالوژن و... می‌باشد. باید در این مرحله توجه داشت تا از بهترین و مرغوب‌ترین مواد و متریال استفاده شود و کیفیت کار تیم نجار نیز بالا باشد تا غرفه نمایشگاهی به بهترین شکل ساخته شود.

البته اگر غرفه شما از نوع غرفه نمایشگاهی پیش ساخته است نیاز به ساخت و اجرای غرفه نیست بلکه با قراردادن پلان‌های مربوطه سایر عملیات را بر روی غرفه‌ها انجام می‌دهند.

  • نقاشی بر روی غرفه: در مرحله نقاشی، تیم نقاشی با صاف کردن سطوح، غرفه را آماده نقاشی می‌کنند و سپس، با توجه به طرح و سلیقه کارفرما، رنگ‌ها را انتخاب می‌کنند و در صورت تمایل، از رنگ خاصی استفاده می‌شود. طراحان نقاشی با هنرنمایی خود غرفه را به یک اثر هنری زنده و جذاب تبدیل می‌کنند.
  • نورپردازی: نورپردازی غرفه می‌تواند با استفاده از انواع مختلفی از تجهیزات انجام شود. لایت باکس‌ها، یکی از محبوب‌ترین تجهیزات در غرفه نمایشگاهی هستند. لایت باکس‌ها می‌توانند در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف ساخته شود و می‌توان از آن‌ها برای نمایش پوستر‌ها، لوگو، فلکسی، بک لایت و... استفاده کرد. استفاده از تجهیزات دیواری مانند پوستر، لوگو، بک لایت و... می‌توانند جذابیت غرفه و نمایش بهتر محصولات و خدمات شرکت کمک کند.
  • نصب تجهیزات و سازهای نمایشگاهی: تجهیزات نمایشگاهی، شامل مبلمان، میز و صندلی، و موارد مشابه می‌شوند که می‌توانند برای ایجاد فضایی دلپذیر و راحت برای بازدیدکنندگان استفاده شوند. این تجهیزات، می‌توانند به بازدیدکنندگان کمک کنند تا در غرفه احساس راحتی کنند و زمان بیشتری را در آن سپری کنند.

سازه‌های نمایشگاهی، شامل انواع مختلفی از تجهیزات مانند میز کانتر نمایشگاهی، رول آپ استند نمایشگاهی و کاتالوگ استند نمایشگاهی می‌شوند که می‌توانند به جذابیت ظاهری غرفه کمک کنند. این سازه‌ها، می‌توانند برای نمایش محصولات و خدمات شرکت، ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان و جذب توجه آنها استفاده شوند.

با اجاره تجهیزات نمایشگاهی، شما می‌تواند با هزینه کمتری، غرفه‌ای جذاب و کاربردی داشته باشد. همچنین، شرکت شما نیازی به نگرانی برای نصب تجهیزات و سازهای خود ندارید.

بررسی شرکت در نمایشگاه‌ها امارات و شرایط غرفه‌سازی

برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند پیشرفت خود را به درجه دیگری برسانند و وارد بازارهای جدید و جهانی شوند، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی و بین‌المللی یک فرصت بی‌نظیر است. شرکت در این نمایشگاه‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا با بازارهای بین‌المللی به‌راحتی ارتباط برقرار کنید و مشتریان بین‌المللی خود را شناسایی و جذب کنید.

غرفه‌سازی در امارات می‌تواند به‌عنوان یک راهکار مؤثر برای رسیدن به اهداف کسب‌وکاری شما در سطح بین‌المللی باشد. باتوجه‌به فعالیت‌های فعال نمایشگاه‌های امارات، شرکت در نمایشگاه امارات و طراحی غرفه‌های جذاب، می‌تواند به برند و کسب‌وکار شما کمک کند تا در بازارهای بین‌المللی پیشرفت کنید و موفقیت‌های بیشتری را تجربه کنید.

شرکت در نمایشگاه‌ها و طراحی غرفه‌های امارات

در نمایشگاه‌های امارات، افراد از سرتاسر جهان به هم می‌پیوندند و این فرصتی استثنایی برای تبلیغ و معرفی بین‌المللی شماست! همچنین در این رویدادها می‌توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتریان خود تبدیل کنید.

غرفه‌سازی در امارات، شرایط مناسبی را برای شما فراهم می‌کند که به‌وسیلة آن بتواند با شرکت‌ها و برندهای معتبر در حوزه کاری‌تان همکاری کنید. طراحی غرفه در امارات می‌تواند باعث قراردادهای بین‌المللی شود و این موضوع سبب افزایش سود و توسعه اقتصاد کشور نیز می‌شود.

شرکت در نمایشگاه‌های امارات دارای اهمیتی بی‌نظیر است که از جوانب مختلف به شما کمک می‌کند. علاوه بر تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان، این رویدادها فرصتی فوق‌العاده برای آشنایی با آخرین اطلاعات و تکنولوژی‌های زمینه فعالیت شما می‌شود.

از هزینه‌های غرفه‌سازی در این نمایشگاه‌ها نترسید، زیرا نمایشگاه امارات پر از فرصت‌هایی است که ارزش هزینه‌ای که برای آن می‌کنید را دارد. اما قبل از شرکت در نمایشگاه امارات، از دیگران سؤال کنید و از تجربه آنان استفاده کنید تا بتوانید بودجه خود را به‌خوبی کنترل کنید.

5 تا از بهترین سازه‌های نمایشگاهی

هدف تمام کسب‌وکارها هنگامی که در نمایشگاهی شرکت می‌کنند، موفقیت و فروش بیشتر است. برای رسیدن به این اهداف باید به شکل و ظاهر غرفه به‌عنوان اولین چیزی که بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب می‌کند، توجه کرد. از آن جایی که غرفه‌سازی سفارشی، کاری هزینه بر است؛ بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال غرفه‌های پیش‌ساخته هستند که بتوانند آن‌ها را به‌راحتی حمل کنند و در نمایشگاه‌های مختلف از آن استفاده کنند.

هنگام انتخاب سازة نمایشگاهی خود باید به عواملی همچون زمان، مکان برگزاری و بودجه خود توجه کرد. یکی از بهترین انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای که می‌توانید داشته باشید، استفاده از سازه‌های پرتابل نمایشگاهی است. این سازه‌ها به دلیل نصب سریع و آسان، چیدمان سریع، قابلیت جابه‌جایی راحت، وزن کم و امکان نورپردازی یکی از انتخاب‌های محبوب بوده است. باتوجه‌به ویژگی‌های گفته شده، این امکان را به شما می‌دهد تا به طور سریع و کارآمد غرفه‌هایی برای حضور در نمایشگاه‌ها ایجاد کنید و با کمترین هزینه و زمان به نتیجه دلخواه خود برسید.

پیشرو پیشگام یکی از شرکت‌های ساخت غرفه نمایشگاهی است که به شما خدماتی با قیمت ارزان‌تر از بازار و باکیفیت پیشنهاد می‌دهد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا این تفاوت ما را ببینید.

سازه‌های پرتابل نمایشگاهی چیست؟

به سازه‌های پرتابل، سازه‌های قابل‌حمل نیز می‌گویند که برای ساخت غرفه نمایشگاهی و استندهای نمایشگاه استفاده می‌شوند و حمل‌ونقل آنان آسان است. این سازه‌ها معمولاً از مواد سبک مانند آلومینیوم، پلاستیک و یا فایبرگلاس تولید می‌شوند.

این سازه‌ها معمولاً برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند برای بار اول در نمایشگاه شرکت کنند و یا بودجه کمتری دارند گزینه مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آلی است. گول قیمت این سازه‌ها را نخورید، این سازه‌ها می‌توانند با غرفه‌های سفارشی و گران‌تر رقابت کنند، به‌عنوان‌مثال بیشتر سازه‌های پرتابل، زمینه‌های گرافیکی باکیفیت و بزرگی دارند، به همین دلیل می‌توان به‌راحتی در این غرفه‌ها برندسازی کرد و توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب کرد.

در نمایشگاه تهران دیده شوید!

هدف تمام کسب و کارها دیده شدن بیشتر و شناخته تر شدن است و نمایشگاه‌ها یکی از روش‌های عالی برای این هدف است. همانطور که می‌دانید هرساله تعداد زیادی نمایشگاه در کشورهای مختلف، از جمله ایران، برگزار می‌شود.

شرکت در نمایشگاه‌ها یک استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی مهم و حیاتی است که تمام کسب و کارها باید به آن توجه کنند، با این حال، با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، این تصمیم برای بسیاری از کسب و کارها چالش برانگیز است. اگر شما هم درگیر این سوال هستید که آیا شرکت در نمایشگاه‌ها ارزش هزینه‌هایی که بر دوش کسب و کارها می گذارد را دارد یا نه؟ شما تنها نیستید.

یکی از اهدافی که تیم پیشروپیشگام دنبال می‌کند ارائه خدمات طراحی و ساخت غرفه برای تمام کسب و کارهای بزرگ و کوچک است.

غرفه نمایشگاهی کلید موفقیت شما در نمایشگاه‌ها است، زیرا نمایان‌گر کسب و کار و برند شما است. غرفه نمایشگاهی نه تنها اولین چیزی است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند بلکه یک فرصت استراتژیک برای ارتقاء تصویر شماست. اگر غرفه شما به نحوی جذاب و متفاوت نباشد، احتمالاً بازدیدکنندگان به داخل غرفه شما نمی‌آیند و با کسب و کار و خدمات شما آشنا نمی‌شوند.

برای جلوگیری از این اتفاق و جلب توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه، طراحی و اجرای یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه ضروری است. به همین دلیل، همکاری با شرکت‌های متخصص غرفه‌سازی بسیار مفید است. اما نکته مهم این است که شرکت‌های انتخابی باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشند تا بتوانند نیازها و اهداف شما را به درستی درک کنند و غرفه‌ای منحصر به فرد برای شما ایجاد کنند.

شرکت‌ غرفه سازی باید توانمندی‌ها و مهارت‌های لازم را داشته باشند تا طراحی مناسبی را با توجه به محصولات یا خدمات شما ارائه دهند. همچنین، ارائه خدمات مشاوره و پیشنهادات سازنده نیز از ویژگی‌های اصلی یک شرکت غرفه‌سازی موفق است. این شرکت‌ها با بررسی بازار و شناخت روند‌های نمایشگاهی، به شما کمک می‌کنند تا بهترین تصمیمات را برای شرکت در نمایشگاه‌ها بگیرید.

بنابراین، هنگام انتخاب شرکت غرفه‌سازی، به ویژگی‌های مهمی باید توجه داشت که در ادامه به آن ها می‌پردازیم.

هنرمندانه‌ترین طراحی غرفه نمایشگاهی برنده است

هنرمندانه‌ترین طراحی برنده است

غرفه نمایشگاه نمایانگر برند شما است، به همین دلیل باید بتواند به‌خوبی کسب‌وکار شما را معرفی کند و محصولات و خدمات شما را به‌خوبی به نمایش بگذارد. هنگامی که می‌خواهید غرفه نمایشگاهی بسازید، دو انتخاب دارید: استفاده از غرفه نمایشگاهی پیش‌ساخته یا غرفه‌سازی سفارشی.

برای اطلاع از هر کدام از این مدل‌ها، می‌توانید مقالات سایت پیشرو پیشگام که درباره این موضوع هستند را مطالعه داشته باشید، اما هر کدام از آنان را که انتخاب کنید، نیاز به طراحی اصولی غرفه خود دارید.

طراحی غرفه، برگ برنده شماست، پس نباید از این مرحله که جزو اولین کارهایی است که در روند غرفه‌سازی باید انجام دهید، غافل شوید.

اهمیتی ندارد که محصولات و خدماتی که می‌خواهید در نمایشگاه پیش رویتان به نمایش بگذارید چیست، محصول باید همیشه در مرکز توجه غرفه باشد و همچنین حواستان باشد که غرفه نمایشگاهی، برند و شعار شما را به بهترین نحو  به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند. می‌توانید برای جذاب‌تر شدن شعار خود از المان‌های گرافیکی و بنرها استفاده کنید.

برای طراحی اصولی غرفه نمایشگاهی خود می‌توانید آن را به طراحان متخصص در این زمینه بسپارید. شرکت‌های غرفه‌سازی مانند پیشرو پیشگام، از طراحان مجرب و متخصصی برخوردار هستند که می‌توانند غرفه نمایشگاهی شما را متفاوت و خاص طراحی کنند.

هنر نورپردازی، کوچک اما تأثیرگذار

یکی از رازهایی که در طراحی غرفه نمایشگاهی باید آن را بدانید، نورپردازی است. نورپردازی غرفه نمایشگاهی تأثیر بسیار زیادی بر روی چگونه دیده‌شدن غرفه و از همه مهم‌تر محصولات و خدمات شما دارد.

شما با یک نورپردازی اصولی و مناسب می‌توانید محصولات و خدمات خود را در مرکز توجه غرفه خود قرار دهید و توجه بازدیدکنندگان را به آنان جلب کنید. نورپردازی، انواع مختلفی دارد، مانند تأکیدی، موضعی، عمومی و رنگی که شما می‌توانید متناسب با هدفتان نورپردازی مناسب خود را انتخاب کنید.

غرفه سازی در اراک

طراحی غرفه نمایشگاهی در اراک

با گسترش نمایشگاه‌های صنعتی در ایران، نمایشگاه تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری در کشور شناخته می‌شود که کسب و کارها از این فرصت برای حضور و نمایش محصولات و خدمات خود بهره می‌برند. اما موضوع مهمی که بسیاری از کسب و کارها به آن توجه نمی کنند، این است که اراک یکی از چهار قطب صنعتی ایران محسوب می‌شود و به عنوان پایتخت صنعتی کشور شناخته می‌شود. به همین دلیل، شرکت در نمایشگاه‌ها و غرفه سازی در اراک اهمیت زیادی دارد و به عنوان یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در زمینه نمایشگاه‌های صنعتی محسوب می‌شود.

اگر کسب و کار شما در حوزه‌هایی مانند ماشین‌آلات، آلومینیوم، ماشین‌سازی، نفت و صنایع مرتبط فعالیت دارد، حضور در نمایشگاه‌های صنعتی اراک به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این شهر به عنوان یکی از مراکز صنعتی و تولیدی کشور، فرصتی مناسب برای نمایش محصولات و خدمات شما به بازار هدف ارائه می‌دهد. از طریق غرفه‌سازی در اراک، شما می‌توانید به طور مستقیم با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و شناخت بیشتری در بازار ایجاد کنید.

غرفه سازی و غرفه آرایی از جمله کارهایی است که در هنگام شرکت در نمایشگاه اراک باید آن را مد نظر بگیرید و پیشرو پیشگام با بیش از 15 سال سابقه در این زمینه، می تواند در این مسیر کنار شما باشد.

تیم متخصص و خلاق شرکت پیشرو پیشگام، همواره به دنبال ارائه طراحی‌های مدرن و جذاب برای غرفه‌هاست. این شرکت با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، از طراحی‌های خلاقانه و سازه‌های با کیفیت بالا برای ساخت غرفه‌هایی استفاده می‌کند که مشتریانشان را به خود جذب می‌کند. در شرکت پیشرو پیشگام، اصلی‌ترین اهداف ارائه خدماتی با کیفیت برتر و رضایت مشتریان است.

اگر شما هم به دنبال یک غرفه منحصر به فرد، با کیفیت و جذاب برای نمایشگاه‌ اراک هستید، به شرکت پیشرو پیشگام مراجعه کنید. این شرکت با تیمی مجرب و خلاق، آماده است تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند و به شما یک غرفه خاص و جذاب برای نمایشگاه‌های آتیتان ارائه دهد.